Mat och kladd

      

Goa lille unge... född med Downs syndrom, tarmoperation när han var 2 dagar gammal och en hjärtoperation i våras...vilken  start på livet.


Ville är nu 8 månader gammal. 6 månader om man räknar att han var för tidigt född. Men vi får inte ungen till att krypa! Han vill bara stå hela tiden, för några dagar sedan tog han sina första små stapplande steg med hjälp av mig som höll honom i händerna. Men krypa går bara inte. Men det kommer väl.


Det känns lite tråkigt att Villes "bästis" underbara Fredric bor så långt bort. Jag har fått för mig att de leker bra ihop.... hehehe...eller jag menar petar varandra i ögonen bra!!! C,  Fredrics fantastiska mor vet vad jag menar!!!!


Men nu är det väl dags att få herr Johansson att äta sin puuurrreeeeee´..... C vet vad jag menar.

                                                                        
                                                                            

Kommentarer
Postat av: Catrine

Underbara lilla Ville. Han är en liten prins liksom lilla Fredric. En riktig guldklimp och som du säger precis som alla andra. Våra barn har båda downs syndrom och hjärtfel, men är nog de sötaste på jorden. De ger så mycket glädje. Detta är ju normalt för oss eftersom i inte vet hur det borde vara...



Och bra jobbat med pureeeeeeen:)

KRAM

2009-08-12 @ 16:41:45
URL: http://fredricochjag.blogspot.com
Postat av: chatrine

Hej. Äntligen har jag fått titta på eran fina lille gosse. Har hört mycket om honom från Catrine. Titta gärna in på våran blogg. Sköt om er. Tittar snart in igen. Kramiz Chatrine

2009-08-13 @ 11:22:03
URL: http://maximozolsson.blogg.se/
Postat av: Hanz

Han är söt det lilla livet. Kom ihåg att om de kryper så måste de ta tag i något för att resa sig och det är då dukarna och allt annat far i golvet.

Kram på Er alla

2009-08-13 @ 12:20:42
Postat av: Catrine

Haha förresten kan det vara så att mammorna oxå leker bra ihop :)

Underbar kombination:)



Kram

2009-08-14 @ 15:02:41
URL: http://fredricochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0