Molly, Villes syrra!!!!

Oj oj oj vad längesedan det var jag skrev.

 
Men nu är hon här!!!!! Molly, Lizzy, Märta, Teresa Johansson!!!!

3965 g och 53 cm lång.

Vår lilla trollunge som har oroat oss i 9 månader har äntligen kommit

hem eller ut om man så vill.

 

I vecka 14 fick vi reda på att Molly inte hade några fel på kromosom

13, 18 och 21 men att hon hade en avvikelse på kromosom 1.

Världen rasade runt oss och lyckan av att vara gravid igen (efter ett tidigt missfall)

försvann i ett nafs.

Doktorn i Linköping gav oss ett något komplicerat första svar om kromosomfelet

och vi blev bara mer oroliga och ledsna. Efter ett blodprov från mig och Daniel

kunde de konstatera att jag hade samma kromosomfel och att de bedömde detta som normalt.

Vad det nu innebar???

Oron över svaret fortsatte genom hela graviditeten och saken gjorde det inte bättre av att jag fick

riktigt jävlig foglossning i februari.

 

Den långa väntan på Molly och oron för vad denna kromosom kunde ställa till har varit lång och tårfylld.

 

Men efter 8 timmar av pina och helvetet på jorden blev till slut Molly född genom kejsarsnitt och världens finaste lilla tös kom skrikande ur min mage!

 

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN VILLES ÄLSKADE LILLASYSTER !!!!



                                                                                         

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0