Älskade barn

 Ett barn som tar sig genom en kamp för livet redan när det bildas och senare utanför livmodern får börja kämpa som en vilde för att överleva måste vara ett mirakel. Detta barn VILL LEVA! Att sedan få kämpa sig genom operationer och smärta under sitt första levnadsår är fruktansvärt, men barnet har bara en tanke...
JAG VILL LEVA!

Mitt barn kommer under hela sitt liv få kämpa för sin existens. Han kommer få kämpa för att bli accepterad av oss "vanliga". 
Många kommer inte se honom som en individ. De kommer se honom som handikappad, mongo, utvecklingsstörd eller som folk säger här i Eksjö nannis............................................................


MIN SON ÄR EN LIKA GODVÄRDIG MANNISKA SOM VEM SOM HELST!

MIN SON HAR KÄNSLOR!

MIN SON ÄR EN STARK KÄMPE MED MER VILJA ÄN MÅNGA "VANLIGA"!

MIN SON VILL LEVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALLA MÄNNISKOR HAR RÄTTEN ATT FINNAS ANDAS OCH EXISTERA.

                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0